Romboutsplantsoen 4, 3312 KV Dordrecht06 38436122info@ldh-gevelrenovatie.nl
Neem contact met ons op!
06 38436122info@ldh-gevelrenovatie.nl

Gevelrenovatie Dordrecht

Bent u op zoek naar een vakkundig bedrijf voor uw gevelrenovatie Dordrecht ? Met ruim 50 jaar ervaring is LDH Gevelrenovatie de expert op het gebied van voegen, reinigen en renoveren van gevels.  Of er nu sprake is van vochtproblemen, scheuren, vieze aanslag of graffiti, het ervaren team van LDH Gevelrenovatie brengt uw gevel weer terug in de originele staat! Het weer heeft veel invloed op een gevel, daarom is het van belang om regelmatig een professional in te schakelen voor gevelrenovatie. Op tijd uw gevel laten reinigen, repareren en/of impregneren zorgt ervoor dat uw pand er weer jarenlang tegenaan kan. Uw gevel bepaalt namelijk niet alleen het aanzicht, maar ook voor een deel de waarde van uw pand.

Soorten gevelrenovatie Dordrecht

Samen met onze medewerkers bieden wij verschillen mogelijkheden aan wat betreft gevelrenovatie Dordrecht . U kunt kiezen uit:

• Gevel coating. Een betaalbare manier om uw bedrijfspand of woning er weer representatief uit te laten zien is gevelcoating. De coating kan zowel bij stenen als stalen gevels worden toegepast. LDH gevelrenovatie kan uw bedrijfspand of woning er weer zo goed als nieuw uit laten zien.
  • Gevel reiniging. Het reinigen van uw gevel laat uw bedrijfspand of woning er weer verzorgd uitzien. Door veroudering en weersomstandigheden kan uw gevel aangetast worden. Ook kan een gereinigde gevel toekomstige schade voorkomen. Een schoon pand of woning geeft een goede eerste indruk. LDH gevelrenovatie kan u hierbij helpen.
  • Gevel impregneren. Heeft u last van vochtschade aan uw bedrijfspand of woning? Het water trekt in de stenen waardoor er mos en schimmels ontstaan. Bij lage temperaturen kan het vocht in de stenen bevriezen, waardoor de stenen beschadigen of zelfs scheuren. LDH gevelrenovatie kan u helpen dit te voorkomen door uw gevel te impregneren.

Deskundig advies

LDH Gevelrenovatie beschikt over een team van ervaren werknemers.  Door onze jarenlange ervaring in de renovatiemarkt kunnen wij onze klanten ontzorgen op diverse vakgebieden. Benieuwd naar de mogelijkheden wat betreft gevelrenovatie Dordrecht ? Vraag vrijblijvend een offerte aan. Voor meer informatie of eventuele vragen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Ook kunt u ons contactformulier invullen en dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.  Samen kijken we naar de beste oplossing.

Extra opmerkingen