Gevel zandstralen Sliedrecht

Ziet uw muur er niet meer goed uit en heeft u de gevel al lang niet meer onderhouden? Wellicht is gevel zandstalen Sliedrecht wel een optie voor u! Hiervoor bent u bij LDH Gevelrenovatie aan het juiste adres. Dankzij onze jarenlange ervaring zijn wij in staat uw gevel zo grondig mogelijk te reinigen, met de beste technieken en gereedschappen, voor de scherpste prijs.

Waarom gevel zandstralen Sliedrecht ?

Met gevel zandstralen Sliedrecht wordt viezigheid en andere verontreiniging met een straalmiddel (zoals zand) gemengd met water op een gevel wordt gespoten. Hoewel dit niet moeilijk klinkt, is het belangrijk dat u hiervoor een vakman inschakelt. Er moet namelijk rekening worden gehouden met de grootte, vorm en hardheid van het straalmiddel. Ook de druk en de afstand tussen het apparaat en de gevel zijn belangrijk.

Gevel zandstralen Sliedrecht is een zeer agressieve manier van reinigen. Deze techniek wordt daarom alleen gebruikt voor hardnekkige verontreiniging, zoals graffiti. Voor andere verontreiniging, zoals aanslag, zijn andere technieken geschikt: ook hiervoor bent u bij LDH Gevelrenovatie aan het juiste adres. Bovendien ligt het ook aan uw gevelsoort of gevel zandstralen Sliedrecht kan worden toegepast. Omdat er zoveel druk achter zit, kunnen zwakke materialen snel schade oplopen. Dit willen we natuurlijk niet! Daarom kijken wij altijd eerst of uw gevel zich in goede staat bevindt: zo niet, zal het zandstralen alleen maar meer schade aanbrengen. Is uw gevel klaar voor zandstralen? Dan gaan wij zo snel mogelijk voor u aan de slag!

Interesse in het gevel zandstalen Sliedrecht ?

Heeft u interesse in onze service wat betreft gevel zandstralen Sliedrecht ? Vraag vrijblijvend onze offerte aan. Voor meer informatie of eventuele vragen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Ook kunt u ons contact formulier invullen en dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen. LDH Gevelrenovatie staat voor u klaar!

Naam (verplicht)

Bedrijfsnaam