Romboutsplantsoen 4, 3312 KV Dordrecht06 38436122info@ldh-gevelrenovatie.nl
Neem contact met ons op!
06 38436122info@ldh-gevelrenovatie.nl

Gevel coating Zoetermeer

Een betaalbare manier om uw bedrijfspand of woning er weer representatief uit te laten zien is gevel coating Zoetermeer. De coating kan zowel bij stenen als stalen gevels worden toegepast. LDH Gevelrenovatie kan uw bedrijfspand of woning er weer zo goed als nieuw uit laten zien.

Waarom coating

Gevel coating Zoetermeer is een makkelijke en goedkope manier om de kleur van uw pand of woning te veranderen. Ook heeft de coating een aantal eigenschappen die uw gevel verbeteren. Zo is hij bijvoorbeeld vuilafstotend, hierdoor zijn reinigingen in de toekomst minder vaak nodig. Na het coaten is uw gevel ook waterdicht, hierdoor kunnen regenwater en vocht niet meer in de stenen trekken. Vocht in uw gevel kan voor beschadigingen zorgen. Zo kan er bij lage temperaturen vorstschade ontstaan. Ook kunnen er schimmels en mossen ontstaan tussen de stenen.  De coating houdt vocht buiten, maar is nog wel ademend. Hierdoor wordt de isolatie niet aangetast.

Het proces

Voordat het coaten wordt uitgevoerd, wordt de gevel gereinigd zodat de coating goed hecht. De coating kan daarna in één of twee lagen worden aangebracht. Hierna zijn oneffenheden en vlekken nauwelijks tot niet meer zichtbaar. Iedere gevel heeft andere eigenschappen, wij gebruiken de meest optimale verfsoort voor uw project. Voor ons kleurassortiment kunt u contact met ons opnemen.

Interesse in gevel coating Zoetermeer

Heeft uw interesse in onze service wat betreft gevel coating Zoetermeer ? Vraag vrijblijvend onze offerte aan. Voor meer informatie of eventuele vragen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Ook kunt u het contactformulier invullen en dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Gevel coating Zoetermeer

Extra opmerkingen